úterý 16. února 2016

Pánské kravatové přání

Na blogu Pretty Papers se už kdysi dávno objevil návod na kravatu ze stuh. Vypadá to velmi efektně a já se konečně rozhoupala k tomu to vyzkoušet. Sice bylo v návodu uvedeno "trpělivost", ale to co se dělo při proplétání stuh, nepřejte si vědět, hlavně slyšet...


V návodu je uvedeno začínat od vršku kravaty, to se mi ale vůbec neosvědčilo. Nakonec jsem to udělala trochu jinou technikou. Začala jsem odspodu a poctivě dolepovala jednotlivé proužky stuh, je to sice takové uhlazenější, ale pracovalo se mi tak mnohem lépe. Saténové stuhy strašně kloužou, potvory :-)
Kravata je sama o sobě velmi výrazným prvkem, tak jsem při dodělání přání už chtěla jen něco jednoduchého. A tak jsem bílý podklad prostě jen pocákala, obtiskla pár razítek Aladine "Kruhy a kružnice", aby to joooóó vypadalo odrbaně, také jsem konečně použila "ježíškovský dárek" - razítka od Aladine "Dospělé narozeniny". (Děkuju, Jani :-)) Ke kravatě prostě padnou jak ulité :-)



Rovnou jsem připravila i další varianty, když už jsem věděla jak na to a měla vytažená ta razítka...




A na závěr vlastně úplně první kravata, s úplně jiným podkladem, v úplně jiném duchu. Tady vidíte ten rozdíl ve skládání stuh.




Žádné komentáře:

Okomentovat