pátek 9. října 2015

Druhá vánoční kolekce


V loňském roce jsem vyráběla prvně vánoční prořezávaná přání a měla poměrně velký úspěch, a tak jsem se na ně chystala i v letošním roce. Ale stále jsem nemohla najít papíry, které by mi k sobě ladily. Až na 2. mezinárodním setkání Cardmakingu, které se konalo na konci září, se mi podařilo koupit blok papírů u Katy Scrap, která tam byla jedním z prodejců. Jedná se o papíry (do této chvíle mně neznámé) Joy! crafts kolekce Let it Snow. Jsou to papíry v netypicky vánočních pastelových barvách.



Na základ přání jsem použila šedý a tmavě šedivý karton. Ačkoliv se ten tmavý podklad může někomu zdát smutný, mně k těm papírům sedí naprosto přesně. Zkoušela jsem i růžový, ale to už bylo takové moc sladké. Každý kus je ještě podlepen bílým papírem, takže se vytvoří výrazný bílý rámeček. Textová razítka jsou samozřejmě od Kety (od Pretty Papers), doplněné perličkami. Pomyslnou třešinku na dortu pak tvoří stuha v zajímavém starorůžovém odstínu (Barevné nápady).

A tady už se můžete podívat na několik variant, které z této kolekce vznikly. Přiznám se, že jsem z těchto prořezávaných přání v této barevné kombinaci tak nadšená, že se mi ty papíry ani nechtějí používat na jiné projekty...








Pro ty, kteří neznají tento typ přání, tzv. tri-shutter-cards, přání se dá složit na velikost cca 10*15 cm a vejde se tak do klasické malé poštovní obálky.




3 komentáře:

  1. Téééda, to je krááása!!!! Opravdu!
    Je někde nějaký návod i s velikostma papírů, které je potřeba nařezat a tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přání se jmenuje trifold card a tady je videonávod: https://www.youtube.com/watch?v=oeaG4wvdZbw

      Vymazat
  2. Jarmilo, to jsou krásná přáníčka! Taky jsem tento druh přání vyráběla, takže vím, jak těžké je sladit papíry a ozdoby na tolik malých ploch. Obdivuji, že jsi jich vyrobila tolik a jedno hezčí než druhé! A navíc ti maličko závidím, protože mě letos ten Cardmaking nevyšel.

    OdpovědětVymazat