úterý 20. října 2015

Visačky na dárky pro Ježíška

Blíží se Vánoce a s ním i čas, kdy budeme psát dopis Ježíškovi. A abychom mu usnadnili práci, můžeme si připravit vlastní visačky na dárky, které přibalíme za okno k dopisu a hlavně je zvládnou i malé děti.


Co budeme potřebovat:
Vhodné pro mírně pokročilé, ale i malé děti předškolního věku.
Časová náročnost maximálně 1 hodinu.

Pracovní postup:

Nejprve si připravte všechny potřebné věci. Pomocí Big Shotu vyřezejte z papíru kolečka. Malé děti si je můžou vystřihnout nůžkami.

 

Vezměte jakékoli razítko sněhuláka, podmínkou je, aby měl čepici s bambulí. K razítkování použijte inkoust Archival Ink, aby se vám otisk razítka při vybarvování nerozmazal. Inkoustový polštářek otiskněte na akrylový blok a pomocí vodního štětce vybarvěte. Malé děti můžou použít k vybarvování fixy nebo vodovky.

 

Obrázky sněhuláka vybarvěte podle vaší fantazie a také podle toho, jaké bambulky máte k dispozici. 


Do takto připravených obrázků udělejte dírky pomocí kancelářské děrovačky, nebo pokud máte k dispozici děrovací kleště, abyste mohli protáhnout provázek. Použít můžete i malé razničky.


Na závěr přilepte sněhulákům bambulky. K lepení je nejlepší použít tavnou pistoli. Na čepici dejte malý bobík lepidla, děti pak už zvládnou bambulku přichytit samy.

 

K visačkám přidejte provázek nebo stuhu a visačky můžete spolu s dopisem poslat Ježíškovi :-)



Dlouho jsem otálela, než jsem si koupila vodní štětec. Přišlo mi to jako zbytečná investice, říkala jsem si, že normální štětec s vodou stačí a že si místo toho koupím nějaké další papíry. Nakonec jsem si v září udělala radost a štětec koupila. Stálo to za to! Do té doby než mi přišel na pomoc tříletý syn a štětec mi ostříhal :-(

Takže upozornění na závěr: Hlavně nenechte děti u vašich věcí chvíli bez dozoru, jinak dopadnete takto...



1 komentář:

  1. Hihi, syn je miláček tedy... Jinak visačky jsou moc pěkné a menší děti to určitě baví.

    OdpovědětVymazat