neděle 17. května 2015

Cardabilities - Sketch #123

Po minulém úspěchu v Cardabilities (moje přání bylo mezi 5 nejlepšími) nemůžu jinak, než se opět zapojit. A ráda! Sketche od Cardabilities jsou opravdu nádherné. Ale pokud se jimi člověk řídí, pak je výsledné přání neprodejné. Myslím to tak, že když na ně použijete spoustu dekorací a kytiček, vzroste jeho hodnota natolik, že ... Že ho prostě neprodáte za tu částku, kterou byste mu určili. Přání podle Cardabilities musíte dělat s láskou a hlavně pro radost! (Ikdyž to přání podle použitého razítka moc radostně nevypadá...)


Toto přání bylo vyrobeno podle následujícího sketche Cardabilities - Sketch #123


A jak vůbec vzniklo? Už delší dobu jsem měla vybranou sadu papírů (ikdyž, možná to není sada, papíry jsem koupila "z druhé ruky") s růžičkama a kokosovým vláknem v odstínu bordó barvy.


Ale stále jsem nevěděla, jak to nakombinovat. Využila jsem tedy sketche od Cardabilities. Jenže mi tam nějak neseděly ty zelené okvětní lístky na růžičkách. Tak jsem tam přidala zelené více, a opět jsem použila zelený vlizelín, který jsem si v poslední době nějak oblíbila. Krásně se trhá - tedy krásně ne, ale ještě horší je ho rovně ustřihnout, tak to je lepší ho nerovnoměrně otrhat.
Takže vlizelín tvoří podklad a pak už jsem tak nějak vrstvila jednotlivé motivy, přidala jsem papírovou krajku, chipboard od Wicinanky, kokosové vlákno (taky velmi oblíbená záležitost). A to přání mi přišlo strašně tmavé, tak jsem toho využila a udělala to v duchu kondolence. I upřímná soustrast, lítost, se dá přeci vyjádřit stylově. Koneckonců, použité razítko od Kety "Je mi to líto" můžeme použít v každodenním běžném životě, třeba jako omluvu. Na závěr jsem už jen doladila flitry ve stejné barvě.





A ještě trochu jiná varianta - chipboard jsem vyměnila za bílé pestíky...






Děkuju za nakouknutí.

12 komentářů:

  1. Beautiful colors on this card. So glad you shared it with us at Cardabilities.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace barev : ) Mám moc ráda tyhle papíry

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné přání. Opravdu jsou ty barvičky krásné a ten chipboard se tam moc dobře hodí.

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné!!! Ta kytka doplněná chipboardy je famózní!!

    OdpovědětVymazat
  5. GORGEOUS! Love your choice of papers & color! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  6. I just love the combination of colors in you card! Lovely :-) Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Hugs from Cathrine- DT

    OdpovědětVymazat
  7. Śliczne kolory!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities!
    Powodzenia-Bożena DT

    OdpovědětVymazat
  8. Such a pretty card, I love the colours you have used. Thanks for joining in with Cardabilities.

    OdpovědětVymazat
  9. Very pretty card! Love all the different textures used!
    Thank you for joining us at Cardabilities!
    Lilian
    http://theleafstudio.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Your card are beautiful! I like your interpretation of our sketch! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good Luck!

    OdpovědětVymazat
  11. How fun to share all your ideas with us... I love how your card came out and congratulations on being in the top 5 with the last Cardabilities challenge... That is wonderful news :)

    OdpovědětVymazat