čtvrtek 28. května 2015

Lila svatební ptáčci

Se svatbami se roztrhl pytel, nejen, že se lidi berou, ale pořádají se např. i swapy, neboli výměnné akce materiálu, a i svatební soutěže. Teď myslím ale konkrétně soutěže se svatebními přáními. Do jedné takové, kterou pořádá KatyScrap, jsem se zapojila i já. Jde o Challenge - Wedding.



Stále jsem hledala nějakou vhodnou svatební šablonu až jsem narazila na ptáčky na větvičce, na ženicha a nevěstu. Jedná se o šablonu z USA od firmy CottageCutz. Už jsem udělala několik barevných variant a tentokrát jsem použila fialkovou kolekci French Lavender z Capsule Collection, která se mi strašně líbila. Strašně nutně jsem ji potřebovala mít a znáte to, doteď jsem na ní pomalu nešáhla.

Vyřezat ptáčky je sice jednoduché, ale poměrně časově náročné, obzvlášť když kombinujete barvy jako já. Člověk se snaží šetřit papírem, tak různě střihá, aby nevyřízl něco zbytečně, pak toho ustřihne méně, než je potřeba, a nakonec přijde na to, že nejvíc ušetří, když šetřit nebude...
Nejprve jsem si tedy nařezala jednotlivé části svatebčanů (Je mi vždycky hrozně divný, že ve skříňce nejsou vůbec žádné mističky, když mám minimálně 3 různé sady. Ani tam být nemůžou, když v každé mističce je nějaký kus ptáka...), pak přichází to nejhorší a to je kompletace. Pokud zvládnete toto, máte vyhráno!




Pak už vám stačí vybrat jen podkladové papíry, doladit stužkama, perličkama a dalšíma (jak říkáme doma) nesmyslama, nalepit větvičku a ptáčky, ty ale pomocí 3D pěnových čtverečků, a poměrně luxusní originální svatební přání je na světě. A tady už je přehlídka celé kolekce...









Materiál, používaný na výrobu přání: bílé a smetanové základy přání 13*13 cm; kolekce papírů Capsule v odstínech French Lavender, k tomu jednobarevné čtvrtky ze stejné kolekce, světle fialový fotokarton (výborně k tomu ladí), krajkované stuhy a stuhy kolekce French Lavender, flitry, perličky, akrylové růžičky a hvězdičky, na texty razítka Keta...


1 komentář:

  1. No tak tady si někdo pohrál, tolik různých provedení. Miluju krajky na přáníčkách. A šablonka ptáčci je super. Děkuji moc za účast!

    OdpovědětVymazat