čtvrtek 9. dubna 2015

Peníze jako dárek

Znáte tuto písničku?
...
Nebrečte děti, když dostanete
za to, že zlobíte
Nebrečte děti, když dostanete
že se nerady učíte

Ale začněte brečet
Když přijde sváteční den
Kdy místo dárků
Dostanete k radosti peníze jen
Zavřete oči
A prosím vás, nenastavujte dlaň
To není radost
To není dárek
To je jen daň


Pravda pravdoucí, ale přiznejme si, kolik radosti vám přinese svetr se sobem, červená rtěnka, když se vůbec nemalujete, seskok padákem nebo výlet balonem, když bytostně nesnášíte výšky?! Někdy ani ten nejdražší šperk neudělá takovou radost, jako když dostanete obyčejné nalepovací kamínky...
Takže ano, peníze jsou určitě vhodné, pokud si nejsme stoprocentně jistí, zda náš dárek je opravdu vhodný.
Pak je taky pár lidí (jako já), kteří mají z darovaného dárku větší radost, než ten, kdo ho dostává. Půl dne to balíme, aby vše ladilo s dárkem, kytkou..., předáváme, čekáme ovace a naše radost je stále větší... To ale nevadí, my se nenecháme odradit :-) 
No a když se spojí výše zmiňované, tak se dostáváme k tomu, že i peníze se dají věnovat stylově. A uděláme tím radost dvojnásob. Přiznám se, že bytostně nesnáším bílé dopisní obálky s hotovostí (od té doby, co jsem se začala věnovat hraní si s papírem :-) ). První mé papírové výrobky byly samozřejmě přání, ale mnohem častěji jsem začala vyrábět právě různé dárkové obálky na peníze, lístky do kina, dárkové poukazy.
Nedávno mě teta požádala, zda bych jí nevyrobila taková ta "pěkná přání, jak děláš" právě na peníze. Tak jsem udělala a tady je výsledek:

 

A protože mi nejdéle trvá to vymyslet, udělala jsem jí rovnou různé varianty na výběr. 

Dárkové obálky jsou vyrobeny z tvrdé strukturované čtvrtky A4, zbytek z odkrojení používám dovnitř jako kartičku na samotné přání. Barevný papír je částečně schovaný pod kvalitním pevným ručním papírem s kytičkami, stužkou nebo krouceným provázkem, vše barevně vyladěné a doplněné trochou zeleně... K tomu, aby obálka zůstala zavřená a neodchlipovala se, velmi ráda používám samolepící obdélníčky suchého zipu.

Doufám, že jsem vás inspirovala...

1 komentář: