středa 15. dubna 2015

První zahraniční soutěž

Tak jsem to zkusila... 

Na stránkách FUSION jsou pravidelně každých 14 dní vypisovány challenge, neboli výzvy. Inspirací může být obrázek a jeho barvy, nebo sketch (předloha), a nebo obojí. A protože když vyrábím přání, nejdéle mi trvá vymyslet rozložení a nakombinování barev, nechala jsem se tentokrát inspirovat a poprvé jsem zkusila zahraniční challenge.


Jakmile jsem viděla modrou barvu, bylo mi jasné, že konečně použiju papíry od Die Cuts With a View (DCWV) z modré kolekce The Juniper Berry Stack.


Papíry z bloků DCWV jsou mými oblíbenými, jedná se o velmi kvalitní "třicítkové" papíry, které se dají nádherně kombinovat (nejoblíbenější je kolekce The Solstice Stack). Jenže zmiňované modré papíry se mi vůbec nepodařilo poskládat tak, jak jsem si představovala. U modré barvy jsem sice zůstala, ale sáhla jsem po kolekci The District Stack.



Jeden z modrých papírů je s motivem hodinek a s hodinkami je v této kolekci i papír se žlutým podkladem. Nechala jsem se inspirovat sketchem, jen jsem ho použila naležato.
Obdélník z modrého hodinkového papíru jsem podlepila žlutým jednobarevným papírem a vznikl tak velmi jemný žlutý rámeček. Přání jsem doplnila šedivým výsekem hodin, který mám od kamarádky, a dalším kulatým výsekem hodin z papíru téže kolekce. Oboje jsem nalepila na pěnové čtverečky, čímž hodiny krásně vystouply. A aby tam vlaječky nezůstaly tak osamocené, celé přání jsem zjemnila žlutým a modrým krouceným provázkem, který přání krásně barevně doplňuje. Poprvé jsem taky vyzkoušela tekuté perly, které jsem nanesla i na hodinové ručičky, aby lépe vynikly. A výsledek je následující, posuďte sami:






Děkuji za návštěvu!

9 komentářů:

  1. Super přání!!! Moc se ti povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad otočit takto sketch :) Určitě si ho od Tebe "liftnu", máš to moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Děkuju za pochvalu a liftni, i já to tak udělala :-)
      Na stojáka mě totiž nic kloudného nenapadlo...

      Vymazat
  3. Moc povedené, už se těším na další lekci:-). MT

    OdpovědětVymazat
  4. What lovely dimension with your layered clocks and the blue is beautiful! thanks for joining us in the Fusion Challenge!

    OdpovědětVymazat