sobota 25. dubna 2015

MOJO MONDAY 394 - Card Sketch Challenge

Tak jsem se vrhla na další výzvu.

Tentokrát se jedná o MOJO MONDAY - challenge, ve které se vyrábí přání podle jasně dané předlohy. (Mimochodem, tato výzva odstartovala už v roce 2007.) Každé pondělí je uveřejněna nová předloha. A na poslední chvíli jsem zkusila vyrobit přání i já.


Předloha číslo 394...

... a moje přání


Nakombinovala jsem výrazně veselou oranžovou s tlumenou zelenou. Místo stužky jsem použila proužek vlnitého papíru. Papír s listy sice vypadá podzimně, ale v kombinaci právě s oranžovou působí svěže. Místo papírového obdélníku jsem použila kousek kokosového vlákna, který se používá v květinářství. Kulaté razítko je od Kety, použila jsem oranžový inkoust a naembosovala bezbarvým embosovacím práškem. Vše je doplněné oranžovou růžičkou a lístky, tak ty jsem vystříhala podle ruky z takové průsvitné "papírolátky" (nevím, jak to pojmenovat, ale dá se z toho vysekávat pomocí vysokých šablon a na lístky má ideální barvu). Pozn. - hledala jsem, jak se to oficiálně jmenuje a jedná se o vlizelín používaný v aranžérství.




A jak už jsem psala v jednom příspěvku, nejhorší a časově nejnáročnější pro mě je vymyslet jak přání vyrobit, jaké použít papíry, jak nakombinovat barvy... a tak jsem využila svého nápadu a vyrobila další dvě. Rozdíl je pouze ve vzhledu kusu kokosového vlákna, velmi záleží totiž na tom, jakou část vlákna použijete.

  



5 komentářů:

  1. Moc pěkné přání, líbí se mi ta barevnost! Ta tvoje "papírolátka" mi vrtá hlavou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to našla a jmenuje se to vlizelín...
      Znám jen takový silnější na šití, nenapadlo mě, že to je něco podobného.
      A děkuju za pochvalu.

      Vymazat
  2. So pretty! Love these bold colors. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    OdpovědětVymazat