pátek 12. června 2015

Cardabilities - Sketch #124

Uf, stihla jsem to!
Na poslední chvíli jsem dodělala přání podle sketche z Cardabilities. Tentokrát jsem se s ním trochu více pomazlila. Možná i díky tomu, že jsem konečně na vlastní oči viděla jak na mixed media (díky kurzu vedeným Irenou Vohlídkovou - mimochodem, báječně strávený čas), a tak jsem musela vyzkoušet i v reálu...


Přání vzniklo podle následující předlohy Cardabilities - Sketch #124:


Podklad jsem si připravila už předešlý večer. V domnění, že budu používat tyrkysové kytičky, udělala jsem si i tyrkysový podklad pomocí Disstress Ink polštářků (peacock feathers, evergreen bough). Do rohů jsem nanesla přes šablonu strukturovací pastu a nechala zaschnout.


Při představě, že udělám tyrkysový okraj a použiju tyrkysové kytičky, přání mi přišlo tmavé a smutné. A tak jsem nakonec zvolila větší kontrast ve formě žluté a oranžové barvy. Na prostředek jsem použila papírovou krajku (Optys) a místo středového kruhu jsem zmuchlala oranžové kokosové vlákno a bílé sisalové vlákno. Text je otisk razítka Keta. Doplnila jsem žlutými a oranžovými růžičkami a místo lístků jsem použila chipboard (Wycinanka). Ten mi ale neladil barvou, protože jsem použila bílý základ, tak jsem ho přetřela Disstress polštářkem. Jaké nastalo zhrození, když najednou větývky byly extrémně tmavé! Napadlo mě to tedy lehce přetřít bílým gessem. Naštěstí se povedlo a intenzita barvy se zmírnila. Pak už jen plastové kuličky a perličky a je hotovo.




Také se vám přání líbí jako mně?







14 komentářů:

  1. Tak to je parádní, moc se mi líbí doplňky

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to přání líbí moc! Barvy máš úžasně zkombinované!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju. Nikdy by mě nenapadlo, že by tyrkysová mohla jít dohromady s oranžovou.

      Vymazat
  3. HI. your card is fabulous.. I love the cluster.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat
  4. Great colors on this card, very striking! So glad you shared with us at Cardabilities

    OdpovědětVymazat
  5. amazing card! Thanks so much for joining us at Cardabilities!

    OdpovědětVymazat