pátek 26. června 2015

Cardabilities - Sketch #125

Nějak jsem si teď oblíbila bordó barvu... A už si ani nepamatuju, kdy naposled jsem udělala "placaté" přání. Od té doby, co jsem objevila Cardabilities, jedu jen v kytičkách...

A nejinak tomu je i teď, v Cardabilities - Sketch #125.



Přání bylo vyrobeno podle následujícího sketche:


A tak, jak jsem si oblíbila bordó barvu, tak mě nějak přestalo bavit používat hotové podkladové papíry. Takže si vyrábím své vlastní. Na tento jsem použila Disstress inkousty a na část nanesla přes šablonu strukturovací pastu.
Vlaječky jsou vyrobeny z ColorCore papíru, které jsem naembosovala. Následovala organzová stuha pod papírovým výsekem, pěnové růžičky na kokosové vlákno, ručně vyráběné kytičky, nastříhaný látkový okvětní lístek růže a chipboard. Vše jsem doplnila flitry...

Tyrkysovo-bílé kytičky jsem vyráběla pomocí raznice květu hortenzie od Marthy Stewart.








Tak jsem zadání snad splnila...

13 komentářů:

  1. Jarmilko, to nemá chybu. Luxusní každým kouskem. Dle mého názoru má nárok být v první pětce!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, děkuju! Dělám co můžu, abych Tě dohnala ;-)

      Vymazat
  2. Nádherná kombinace barev. Krásné pojetí sketche

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi libi,ze pouzivas svoje rucne delane kvetiny! :) diky,ze jsi se k nam pridala a drzim pesti na prvni petku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pěkné přáníčko!!! Ty květinky jsou krásné! Celkově moc hezky provedené, od pozadí po barevné ladění a květinky. Super!

    OdpovědětVymazat
  5. Fabulous background and choice of colors! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful card, the flower cluster looks amazing.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat