pátek 12. června 2015

Kolekce děkovných přání

Ona se snad zbláznila?! Třetí příspěvek na blogu během jednoho večera?!

Musím využít toho, že ještě nespím, ale zároveň toho, že už spí děti. A taky vyburcovat se po delší době zase k nějaké aktivitě.

Nápad na děkovná přání jsem dostala tehdy, když teta zavolala, že by potřebovala něco malého hezkého jako poděkovaní pro svou doktorku, která končí. Čokoládu i kytku už prý se sestřičkou dostaly, tak zbývá už jen můj výrobek :-)
A to bych snad ani nebyla já, abych neudělala vícero variant.



V poslední době jsem si oblíbila používání papírových krajek na přání doplněné kytičkami. Ona to vlastně ani tak není krajka jako taková, ale spíše dekorační "ubrousek" na podšálek... A na přání je to naprosto ideální záležitost.

Vzhledem k tomu, že jsem měla k dispozici fialkové, oranžové a tyrkysové růžičky, vybrala jsem k nim podkladové papíry. Připravila razítko od Kety a pak už tak nějak vrstvila a vrstvila. A ač jsou přání relativně jednoduchá (Tedy pokud se kamarádíte s tavnou pistolí... Až jí budete používat a napadne vás to přitlačit nehtem, protože to určitě nemůže pálit, tak bacha, pálí to. A pálí to jako .....!), vzniknou poměrně luxusní přání, které jako poděkování za služby jistě poslouží.






  










3 komentáře:

  1. Krásná přání, nádherně barevně sladěná. Ty růžičky nemají chybu, už se musím do nich taky pustit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, děkuju a něco Ti prozradím - všechny tyhle kytičky jsou kupované (ale pst, nikomu to neříkej :-))

      Vymazat