pátek 12. června 2015

Přání s toaletním papírem?!

Toaleťák na přání? Jakože cože?!?!




To máte tak, když vás někdo požádá, abyste vyrobili přání na zakázku, nejlépe do včera a dostanete pár indicií, o kterých dopředu víte, že jsou nereálné, a vy přesto řeknete, "Tak já to zkusím...".

A jaké, že byly ty indície?
- přání pro muže
- v tyrkysových barvách, protože dostane dárek v těchto barvách
- k 50ti nám, takže by bylo fajn, kdyby tam ta padesátka byla
- a s toaletním papírem, protože dostane 50 rolí toaletního papíru...

Takže tyrkysový papír jsem měla, ale jak to udělat, aby byl pro chlapa? Na kurzu mixed media technik jsem vyzkoušela strukturovací pastu a prozřetelně jsem si koupila krásnou technickou chlapskou šablonu s ozubenými koly. Takže jsem tuto šablonu použila na jednobarevný papír a nic víc už jsem s tím nedělala. No a jediné, co mě napadlo tématicky, bylo navěsit tam ty ruličky. Takže jsem si naperforovala proužky papíru, protože jinak by to nebyl toaleťák, stočila do ruliček, pověsila na tyč (špejli), připevnila pomocí ozdobných hřebíčků a doplnila gratulačním razítkem.
Pořád to ale nebylo podle mých představ. Tak jsem ještě vysekala číslice a nalepila je na jednotlivé útržky. Padesátka kouká hned, ale když se povytáhne, vyjedou další číslice. Tak snad pánovi přání dlouho vydrží... :-)



Poučení pro příště, měla jsem udělat spíše sklon na druhou stranu, aby se ta 50ka nepletla s 05kou. Ale byla jsem ráda, že to drží a že se ruličky točí, takže jsem se do žádných předělávek nepouštěla.



A myslíte, že přání splnilo očekávání? To nevím, odevzdával ho totiž manžel... Každopádně já na něj byla pyšná!


3 komentáře:

  1. Ani se nedivím, že jsi pyšná. Máš na co. Origoš zpracování zadání. Určitě očekávání splnilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné a vtipné :) . Zajímalo by mě, jak jsi perforovala ten papír. Máš úžasné nápady!

    OdpovědětVymazat